sohbet islami chat omegle tv türk sohbet dini chat elektronik sigara cinsel sohbet çanakkale psikolog oyun haberleri tıkanıklık açma dijital pazarlama ajansı galeri yetki belgesi nasıl alınır yalama taşı eşya depolama Uluslararası evden eve nakliyat Uluslararası ev taşıma Evden eve nakliyat
Bugun...



Amasya’da Eğitim Verileri ve Hedefler Paylaşıldı


facebook-paylas
Tarih: 28-11-2024 09:15

Amasya’da Eğitim Verileri ve Hedefler Paylaşıldı

Amasya Vali Yardımcısı Adem Ünal başkanlığında, 2024-2025 eğitim-öğretim yılına ilişkin İl Millî Eğitim Danışma Komisyonu Toplantısı, İl Millî Eğitim Müdürlüğü Toplantı Salonu’nda yapıldı.

Toplantıya Belediye Başkan Yardımcısı Bekdemir İşbilir, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Erdin Acar, İl Sağlık Müdürü Dr. Dursun Koç, kurum yöneticileri, İl Millî Eğitim Müdürlüğü idari kadrosu, okul yöneticileri, öğretmenler, veliler ve öğrenciler katıldı.

Saygı Duruşu ve İstiklâl Marşı ile başlayan toplantıda, İl Millî Eğitim Müdürü Mehmet Ali Katipoğlu, kapsamlı bir sunum yaptı. Katipoğlu, öğretmen ve öğrenci sayıları, gerçekleştirilen projeler, Halk Eğitimi Merkezleri ve Destekleme Yetiştirme Kursları, taşımalı eğitim faaliyetleri, sosyal ve kültürel etkinlikler, sportif faaliyetler ve il genelindeki sınav başarıları hakkında bilgi verdi. Ayrıca, il genelinde sürdürülen ve planlanan eğitim yatırımları ile derslik ve öğrenci istatistikleri değerlendirildi.

Öneri ve Talepler Görüşüldü

Toplantı sırasında, eğitim stratejilerine yönelik öneriler ve talepler ele alındı. Katılımcılar, eğitim sürecinin daha da iyileştirilmesi için görüş ve düşüncelerini paylaştı.

Toplantı, iyi dilek ve temennilerin ifade edilmesiyle sona erdi. Vali Yardımcısı Adem Ünal, toplantıya katkı sağlayan tüm katılımcılara teşekkür ederek, eğitim-öğretim yılında başarılar diledi.

Kaynak: Amasya İl Milli Eğitim Müdürlüğü







Etiketler :

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER EĞİTİM Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
HABER ARŞİVİ
nöbetçi eczaneler
HABER ARA
YUKARI YUKARI